מיכל סלה אלירן מלול - הותר לפרסום החשוד ברצח מיכל סלע בעלה אלירן מלול - מצבו של מלול, שניסה להתאבד אחרי שדקר למוות את אישתו, השתפר, והוא שב להכרה.

מיכל סלה אלירן מלול - ×"ותר לפרסום ×"חשו×" ×'רצח מיכל סלע ×'על×" אלירן מלול - מצבו של מלול, שניסה להתאבד אחרי שדקר למוות את אישתו, השתפר, והוא שב להכרה.. הוא השתתף בדיון בבית המשפט באמצעות תוכנת זום. סלה נולדה בירושלים, וגדלה במושב בית זית, בת רביעית מתוך ששה ילדים. למרות שהנאשם ברצח, אלירן מלול, הוגדר על ידי חברתו לשעבר כקנאי ואובססיבי, זה לא היה. אלירן מלול, הנאשם ברצח בנסיבות מחמירות של אשתו מיכל סלה באוקטובר האחרון, כפר היום (שלישי) באישומים נגדו בבית המשפט המחוזי בירושלים. כעבור כמה שעות הופיע בפתח ביתה של אחת השכנות, ומסר לידיה את התינוקת, שהייתה אז בת שמונה חודשים.

לאחר מכן, לקח מלול את בתם בת השמונה חודשים לשכנה ושם התמוטט. חלקו השני של הסרט על מיכל סלה זל שנרצחה בידי בעלה אלירן מלול באוקטובר האחרון בביתם שבמוצא, שודר אמש בעובדה (קשת 12). הוא שחזר את יום הרצח וטען שוב שמיכל דקרה אותו: בבית המשפט המחוזי בירושלים כפר הבוקר (שלישי) באשמה אלירן מלול, הנאשם ברצח בנסיבות מחמירות של אשתו. אחרי שנה וארבעה חודשים שבהם כמעט ולא דיבר, הגיע אלירן מלול הנאשם ברצח אשתו מיכל סלה להעיד.

×
×"רצח של עו ס מיכל סל×" אלירן מלול מעי×" ×"תנ×"×'×" כמו כל×'×" ארור×" ×"שפיל×" ו×"קר×" אותו ×–×" לא ×"×™×" ×'×'לל או×'ססי×'יות אלא ×'×'לל שאיימ×" לנצל מעמ×"×" כעו ס לנתק אותו מ×'יתו וקינטר×" from ednakarnaval.com
בדיון, שעסק בתגובתו של מלול לכתב האישום והתקיים בשיחת וידאו, אמרו סנגוריו כי הוא כופר באישומים שיוחסו לו וישיב על. זה היה בזום, בגלל סגר #covid_19. חכ עודד פורר, יור הוועדה לקידום מעמד האישה, אמר כי: מיכל סלה זל נאבקה ברוצחה בעקשנות ולא ויתרה עד שהוא הצליח להכניעה ולדקור אותה למוות, כך טוענים גורמים שמעורבים בחקירה. בתגובה נמסר ממשפחתה של מיכל סלה: כן, גם לעדות שאני מסרתי במשטרה, עדויות האקסיות שלו, תוכן יומניה האישיים של מיכל, הדוח הפתולוגי, ממצאי מזפ וכו. לראשונה, נשים השוהות במקלטים יובילו להצלת נשים באוקטובר האחרון הרצח של מיכל סלה על ידי בעלה, שבר את ליבה של מדינה שלמה. סלה הובאה למנוחות ביום שישי בבית העלמין בבית זית.

החשוד ברציחתה, בעלה אלירן מלול, הגיע כשהוא פצוע.

מיכל סלה זל נאבקה ברוצחה בעקשנות ולא ויתרה עד שהוא הצליח להכניעה ולדקור אותה למוות, כך טוענים גורמים שמעורבים בחקירה. כעבור כמה שעות הופיע בפתח ביתה של אחת השכנות, ומסר לידיה את התינוקת, שהייתה אז בת שמונה חודשים. מלול קיבל הודעה בכתב שהוא איבד אוטומטית את האפוטרופוסות על בתה של מיכל שמתחילה חיים חדשים שלא בצילו. על פי החוק שהיה קיים עד היום, אלירן מלול הוא האפוטרופוס החוקי של ביתם התינוקת. חלקו השני של הסרט על מיכל סלה זל שנרצחה בידי בעלה אלירן מלול באוקטובר האחרון בביתם שבמוצא, שודר אמש בעובדה (קשת 12). פרשה זו קיבלה תשומת לב ציבורית ותקשורתית רבה, והפכה לסמל למאבקים נגד אלימות בין בני זוג. בטלפון הנייד שלי, לא היה לי מה להסתיר, היא (מיכל) ראתה אישה נאה, אז מיכל. אתמול ערכנו אזכרה ראשונה לאחותי #מיכל_סלה שנרצחה בביתה באכזריות. היום (חמישי) בט״ו בשבט, חג המסמל צמיחה והתחדשות, יחול על אלירן מלול שרצח את אשתו מיכל סלה ז״ל, התיקון לחוק. בדיון, שעסק בתגובתו של מלול לכתב האישום והתקיים בשיחת וידאו, אמרו סנגוריו כי הוא כופר באישומים שיוחסו לו וישיב על. הוא עצמו נמצא לצידה נוטף דם ומצבו קשה. סלה הובאה למנוחות ביום שישי בבית העלמין בבית זית. כאן חדשות | אלירן מלול, הנאשם ברצח אשתו מיכל סלה, היגיש היום לבית המשפט את תשובתו המפורטת לכתב האישום, ובה טען כי סלה היא שדקרה.

פורום מיכל סלה בשיתוף google משיקים אירוע טכנולוגי ענק בבית הנשיא להצלת חיים של נשים בשבי האלימות. בתגובה נמסר ממשפחתה של מיכל סלה: כאן חדשות | אלירן מלול, הנאשם ברצח אשתו מיכל סלה, היגיש היום לבית המשפט את תשובתו המפורטת לכתב האישום, ובה טען כי סלה היא שדקרה. לאורך כל חקירתו בחשד לרצח אשתו, מיכל סלה זל, אלירן מלול שתק. כאן חדשות | היום נפתח משפטו של אלירן מלול המואשם כי רצח את אשתו מיכל סלה באכזריות, בדקירות סכין.

×—×'רו של ×
×—×'רו של ×"נאשם ×'רצח מיכל סל×" ×– ל ×"וא אמר אמן ש×"יא לא תתעורר מ×"ניתוח ישראל ×"יום from www.israelhayom.co.il
פורום מיכל סלה להצלת חיים ולמיגור אלימות במשפחה, באמצעות חשיבה מחוץ לקופסא, טכנולוגיות מצילות חיים, הנגשת תמרורי האזהרה. פרשה זו קיבלה תשומת לב ציבורית ותקשורתית רבה, והפכה לסמל למאבקים נגד אלימות בין בני זוג. שתיתי אלכוהול שנה וארבעה חודשים מאז הלילה שבו נרצחה מיכל סלה זל, העיד הבוקר (יום ד') בבית המשפט המחוזי בירושלים בעלה אלירן מלול, שנאשם ברציחתה. הוא עצמו נמצא לצידה נוטף דם ומצבו קשה. חכ עודד פורר, יור הוועדה לקידום מעמד האישה, אמר כי: מלול לא הובא לדיון בשל הגבלות בד בבד, לבקשת הפרקליטות תוקן כתב האישום. אחרי שנה וארבעה חודשים שבהם כמעט ולא דיבר, הגיע אלירן מלול הנאשם ברצח אשתו מיכל סלה להעיד. Узнайте, о чем говорят люди, и присоединяйтесь к переписке.

אבל בנות הזוג שלו לשעבר חשפו בפני החוקרים את מסכת האימה שעברו במהלך.

חובשים ופראמדיקים של מדא הוזעקו אתמול. זה היה בזום, בגלל סגר #covid_19. היא נרצחה יומיים לאחר ראש השנה תשף. למרות שהנאשם ברצח, אלירן מלול, הוגדר על ידי חברתו לשעבר כקנאי ואובססיבי, זה לא היה. סלה זל נמצאה לפני שמונה ימים בביתה שביישוב מוצא הסמוך לירושלים כשהיא ללא רוח חיים, לאחר שנדקרה למוות. אחרי שמצבו של אלירן מלול שרצח את רעייתו מיכל סלה השתפר, הגיעו חוקרי המשטרה למיטתו שבית החולים הדסה עין כרם. Узнайте, о чем говорят люди, и присоединяйтесь к переписке. במהלך הסרט נאמר כי לידי המשטרה הגיעו לא פחות משש. אחרי שנה וארבעה חודשים שבהם כמעט ולא דיבר, הגיע אלירן מלול הנאשם ברצח אשתו מיכל סלה להעיד. לראשונה, נשים השוהות במקלטים יובילו להצלת נשים באוקטובר האחרון הרצח של מיכל סלה על ידי בעלה, שבר את ליבה של מדינה שלמה. לציון ההתחלה החדשה יגיעו חברי הכנסת גדעון סער ועודד פורר, מיוזמי חוק האפוטרופוסות לבית הוריה. רק אחרי שאעלה להעיד, רק אז אוכל להתחיל לקבל תשובות. סלה הובאה למנוחות ביום שישי בבית העלמין בבית זית.

לאורך כל חקירתו בחשד לרצח אשתו, מיכל סלה זל, אלירן מלול שתק. היא נרצחה יומיים לאחר ראש השנה תשף. זה היה בזום, בגלל סגר #covid_19. סלה הובאה למנוחות ביום שישי בבית העלמין בבית זית. אתמול ערכנו אזכרה ראשונה לאחותי #מיכל_סלה שנרצחה בביתה באכזריות.

×
×"אור של מיכל ×›×'×" כש×"יא ×"יית×" איתו מקור ראשון from www.makorrishon.co.il
בתשובה נטען כי מלול שתה אלכוהול במהלך הלילה והוא אינו זוכר את הפרטים שאירעו באותו הלילה. החשוד ברציחתה, בעלה אלירן מלול, הגיע כשהוא פצוע. למרות שהנאשם ברצח, אלירן מלול, הוגדר על ידי חברתו לשעבר כקנאי ואובססיבי, זה לא היה. כאן חדשות | היום נפתח משפטו של אלירן מלול המואשם כי רצח את אשתו מיכל סלה באכזריות, בדקירות סכין. פורום מיכל סלה בשיתוף google משיקים אירוע טכנולוגי ענק בבית הנשיא להצלת חיים של נשים בשבי האלימות. בטלפון הנייד שלי, לא היה לי מה להסתיר, היא (מיכל) ראתה אישה נאה, אז מיכל. לראשונה, נשים השוהות במקלטים יובילו להצלת נשים באוקטובר האחרון הרצח של מיכל סלה על ידי בעלה, שבר את ליבה של מדינה שלמה. אחרי שנה וארבעה חודשים שבהם כמעט ולא דיבר, הגיע אלירן מלול הנאשם ברצח אשתו מיכל סלה להעיד.

כן, גם לעדות שאני מסרתי במשטרה, עדויות האקסיות שלו, תוכן יומניה האישיים של מיכל, הדוח הפתולוגי, ממצאי מזפ וכו.

על דוכן העדים העידו שכנים של בני הזוג ובן זוג לשעבר של מיכל סלה שסיפר על מערכת היחסים ביניהם. סלה זל נמצאה לפני שמונה ימים בביתה שביישוב מוצא הסמוך לירושלים כשהיא ללא רוח חיים, לאחר שנדקרה למוות. פורום מיכל סלה בשיתוף google משיקים אירוע טכנולוגי ענק בבית הנשיא להצלת חיים של נשים בשבי האלימות. לאורך כל חקירתו בחשד לרצח אשתו, מיכל סלה זל, אלירן מלול שתק. שתיתי אלכוהול שנה וארבעה חודשים מאז הלילה שבו נרצחה מיכל סלה זל, העיד הבוקר (יום ד') בבית המשפט המחוזי בירושלים בעלה אלירן מלול, שנאשם ברציחתה. שלב ההוכחות במשפטו של הנאשם ברצח אלירן מלול נמשך הבוקר (ב'). החשוד ברציחתה, בעלה אלירן מלול, הגיע כשהוא פצוע. רק אחרי שאעלה להעיד, רק אז אוכל להתחיל לקבל תשובות. בחלקו הראשון של הסרט ששודר בשבוע שעבר הובאו עדויות של נשים שהיו בנות זוגו של מלול, שהעידו על מערכת יחסים אובססיבית ואלימה מצדו. חובשים ופראמדיקים של מדא הוזעקו אתמול. מלול שתק בכל חקירותיו ואם יורשע יעמוד בפני מאסר עולם. מלול חשוד ברצח אשתו מיכל סלה בשבוע שעבר. מלול קיבל הודעה בכתב שהוא איבד אוטומטית את האפוטרופוסות על בתה של מיכל שמתחילה חיים חדשים שלא בצילו.

פרשה זו קיבלה תשומת לב ציבורית ותקשורתית רבה, והפכה לסמל למאבקים נגד אלימות בין בני זוג מיכל סלה. במהלך הסרט נאמר כי לידי המשטרה הגיעו לא פחות משש.
Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama